Tuesday, September 25, 2007

idea for my Seinor art show

Well im heavily influenced with the asian culture so much,
Well so far I came up with this.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
It's pretty much a computer drawing of a battle of Ronins fighting to the death.
So far im thinking of having it printed and framed in one or chop it in three pictures

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

like a trip-tic piece maybe.

But then acouple of days ago i had another idea of maybe doing some kind of art video of the piece having different cutscenes of the piece panning over or fading in or out of each scene. And while it's showing different parts of the piece i also thought maybe it could have like some kind of asian music with battle sound effects in the background of the peace.

and need help dicussing about these ideas, whattya think?

brought my eblog back to life

Well i pretty much brought this eblog site back to life again for senior show intel. Now i gotta get back into posting pics and stuff into such stuff for this site.

Monday, June 26, 2006

Well I figure I should dust off this blog and try to do some more blog here, but im still a livejournal user mostly. Well today was kind of busy, I was suppose to be off but I got called in for help. Then after work I went to Wal-Mart with Sam and Matt. I didnt buy anything. I just wanna come along.
Im not sure if I pissed off Danielle and Angie cause they wanted to do a 3 way cell phone talk which I was comfortable with that cause i cant remember if Cingular will charge for doing a 3way talk. So I hunged up on them cause they were acting as if they didnt care if they get charged or not. So what eva! Oh speaking of cell phones, sorry Evan I didnt get a chance to call you today, I will try tomorrow then I should be off (I better be off)
Well im getting sleepy. Im gonna hit the sac. Peace bitches!

Tuesday, May 30, 2006

Long time no See

Wow, I havent used this blogger for some time now. Im still more active on LiveJournal though. I will try to keep this blogger going but I cant gaurantee it that well.
Well it's getting kind of late and I have to go to work tomorrow. So good night and keep your butthole tight bitches!

Thursday, March 23, 2006

check out my videos, Yo!!

Okay my Video class finally wants to use internet blog. So check out the videos I did half of this semester so far:
Click on pic to see video!

Thursday, March 09, 2006

found more use for this site now

Well I know its been awhile since I used this blogger, cause Im still more active on my Livejournal and I have alot of midterm shit to do. But I just found out from my Video Instructor that the class will be using blogger to post mini videos we made thruout the semester. So luckily I already have one such as this one now. Im still gonna use my Livejournal alot more often but at least I will do something with this blogger site.
And now since my midterm shit is over, my Spring Break starts now. Im can fucking sleep as much as I want now. Im still gonna do some work though. Well im gonna go play some games until I pass out.

Wednesday, February 01, 2006

Digital Printmaking

Well I had a good time in Digital Printmaking today. My first woodblock is done, now i gotta make the second image on PHotoshop so I can put them together. I really gladd Howard Paine is teaching this class.
Later today I finished 2 of my video projects for tomorrow morning. So now I can have plenty of sleep tonight.
And Mr. Bowman told me he was gonna take all the computer techinicians (workstudy people) out to lunch on Student Day, so hell's yeah im up for that! So today has really been a good day for me!